Alla inlägg den 28 september 2014

Av Bengt Bertilsson - 28 september 2014 17:22

Nu har det gått nästan en vecka sedan jag låg där på operationsbordet och de första dagarna avlöpte troligen efter alla konsten regler och hälsotillståndet var därefter. En plåga för hustru och övriga i familjen.
Men sen bröt nog helv… löst eller rättare sagt bedövningen släppte och något sker nere i ändalyktan som jag inte själv har kontroll över och detta påverkar mig. Trotts jag hävda dess motsats sägs det att det uppstår irritationen från min sida blir det en och annan snedtändning också även om jag inte är ensam är det inte ens fel när två träter.
Lyckades hitta en salva som lindrade den värsta smärtan och ett besök på akuten i eftermiddag för att få konstaterat om det var en strypning som hängde där eller det var något annat som gett sig ut. Nu var det förvisso inte en expert på hemorrojder som undersökte och efter som jag fått info om att det rör sig om en inre strypning visade det sig troligen även handlar om en yttre strypare som är lös och ställer till det.
Sen får jag kontakta med expertisen i morgon och fråga om allt är som det skall och sen kan det kan bli lite lugn i kropp och själ och omgivningen får mer frid.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards