Alla inlägg den 23 augusti 2018

Av Bengt Bertilsson - 23 augusti 2018 06:15

Att ligga eller sitta och titta upp på himmeln är både rogivande men också fascinerande då fantasin får en att se både det ena som det andra. Vad ser du skriv gärna en kommentar om dina tankar

     

Av Bengt Bertilsson - 23 augusti 2018 06:00

Någon större idrottskarriär har jag förvisso aldrig haft, inköpte för många år sedan, måste varit på 70 – talet ett par Adidas skor. Tror faktiskt i Rydöbruk, där fanns en skoförsäljningsbutik i en fabrikslokal.

 

Idag tror jag dessa kallas för Retro och vintage och skall jag tro annonser på webben ett andrahandsvärde. Dessutom sett på webben hur jag skall göra för att få gamla dojor mina, skulle jag kanske putsa skorna och koka skosnören. Kanske får pengarna tillbaka, vem vet

 

När det sen kom till kritan så blev det inte så mycket springande, minns jag försökt springa en runda på några km ett par gånger och fick så ont i vaderna och min menisker klarade aldrig av detta, Blev inte hemskickad från sista rep mötet för intet. Skorna kom till användning många år senare till målningsarbeten inomhus istället.

 

Men nu är deras tid över för nu är det dö städning som pågår och då spar jag inte dessa för eftervärlden

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards