Alla inlägg den 3 december 2022

Av Bengt Bertilsson - 3 december 2022 10:00

Varit en vecka frånvaro på bloggen och jag erkänner, Tappat intresset då det varit annat i huvudet som tilldragit mitt intresse.
Efter flera år linkandes tog sitt slut för en vecka sedan då jag kröp upp på operationsbordet. En vecka så har jag gått här hemma och är och linkat ännu mer men samtidigt inte. Då jag nu vet att de bytt ut min dåliga höftkula mot en ny så beror värken på detta och såret spänner.

 
Fick höra både det ena som det andra innan hur det skulle gå till och vara efteråt. Väl hemma fick jag restriktioner som delvist inte stämde utan det var mycket upp till mig själv att dra gränser. Sen med hjälp av morfin och andra preparat så har det gått framåt. Hoppat runt med kryckor och detta gått bra, klarat visa hushållsuppgifter. Mer jobbigt att sitta och sova. Varit ut och fått frisk luft och trodde i min enfald jag skulle klara aktiviteter men insåg efter ett besök i butiken att orken och ondskan sa stopp och belägg. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards